Today was a good day

Har haft en bra dag idag! Vaknade kl 9 hur pigg som helst & hoppade i duschen. Sen åkte jag till Båstad & hem till Louise. Möttes av en väldigt snötäckt bil, inte lämnat boet på några dagar. Såg knappt vilken bil som var min bland alla andra snötäckta på parkeringen ;)

Deras nya lägenhet var iallafall mycket fräz! Gick ner till Ica & köpte frallor, I love fralls. Mysigt. Efter det åkte jag förbi Skummeslöv & gamla boet, hälsade på SnigL & pappa. Stannade några timmar då jag fick mat där med, gratis är gott. Körde hem runt 18 & kom hem lagom till vi skulle till gymmet!

Nu sitter jag här & darrar i både armar & ben, tog i väldigt mycket idag... På gymmet alltså. Lättar lite på samvetet då pappa bjöd på Mc tjockis, vad annars? KalleNalle kan inte laga mat. He loves fastfood. I don't mind... ;)

Kl 9.30 imorgon kommer Emma över på frukost! Vi är vuxna & kommer upp i tid. Låtsas att det är ett viktigt möte. Emma kanske har kavaj. Jag ska ha min dress... Mysdress that is.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0