Nyårshelvete

Dricker té ur min nya mugg & kollar Masterchef. Det är så fult, i alla program Ramsey är med ska det vara så överdramatiskt! Hans hells kitchen är värst, massa drama & whitetrash, haha! Var på Väla & IKEA igår med mitt storfjun. Köpte nya muggar, behövde bl. a. glöggmuggar till vår hembryggda glögg! Hittade ett par i glas, jeeetefina! Så var tvungen dricka mitt té ur en sådan idag med. 

Fick handlat alla Julklappar iallafall, så jävla skönt! Känner mig nöjd med julklapparna med, så det känns bra. Har haft lite drygt med pengar den här månaden, så fick verkligen hushålla med pengarna & kan bli lite knepigt att köpa fina julklappar till alla då. But I think I kinda made it ;) Bara julklapp till min Ken kvar, kändes lite knepigt köpa det igår när vi var där tillsammans så får ta det en annan dag. Men vet exakt vad jag ska köpa som tur är!

Några nyårskläder hittade vi inte dock. Jag letade efter en klänning, men tyckte det var dåligt med snygga klänningar i butikerna! Är dessutom sjukt kräsen. Ken ville hitta någon snygg skjorta, hittade bl. a. en Ralph Lauren som var riktigt snygg, men det är svårt med passformen. Ken tränar mycket & har väldigt stora armar men smal midja/mage, så sitter de lagom i armarna är de lite stora vid magen. Han vill ju gärna kunna röra armarna med ;) Ken is too handsome for clothes!

Så vi får ta en till shoppingdag snart. I don't mind! Fina Ken sa han ville betala mina nyårskläder, men då jag inte hittade några lät han mig köpa 1 t-shirt jag blev kär i & finaste lyx-trosorna. När vi stod & skulle välja ut vilken trosa som skulle få följa med mig hem kom ett annat par i vår ålder upp bredvid. Tjejen började pilla på trosorna & ville ha ett par, killen bara "Äh, dom ska ju ändå bara av!" Sen fick hon inga trosor. Hah! I'm a lucky girl som har en så snäll hane! ;)

Idag, torsdag & fredag har jag stängning. På lördag ska jag träffa Milla, möjligtvis blir det tjejkväll med Emma & Sabina då! Wiie*

XXX
Emma har liknande hemma, I fell in love with them ;) 
Lillfjunet i bilen, gladast i Världen!
Jag ääälskar min nya t-shirt! Fett fräz. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0