J-landsproblem

Guten morgen, fjuns! Sovit som en korv inatt, dvs. inte bra. Hade bestämt jag skulle komma upp kl 9 idag då jag ska lägga mig tidigt ikväll, börjar redan 5.45 imorgon. Var helt pirr i ena armen efter gymmet & lite hungrig då jag bara åt 1 ägg efter gymmet (äter min middag runt 17 innan gymmet, då jag tycker det är för sent att äta efter 21). Ingen bra kombo när man ska sova! Storfjun somnade direkt as usual, men jag låg vaken till 3 kanske? Somnade & vaknade någon timme senare. Så höll det på nästan hela morgonen, så fick vila till 10.30 då jag gick upp. Sover alltid dåligt när jag ska upp kl 4, så kommer nu bara vara ännu tröttare imorgon då jag säkert inte kommer sova bra inatt heller som vanligt ;) My plan backfired. Uäähh.

Tur det brukar vara sjukt lugnt på jobbet på onsdagar. Idag ska Emma färga mitt underhår, köpte en ny aubergine-ig färg för ett tag sen, så får använda upp den. Har tröttnat lite redan på lila underhår, men hoppas denna färgen blir lite mörkare & mer aubergine än förra lila färgen! Vet inte vad jag ska ha för färg sen. Vågar inte färga för mörkt, så får kanske bli brunt? En ljusbrun, diarrée typ? Nä. Chokladbrun kanske. I like dem chocolate. Sen är jag sjukt sugen på brun eller lila dipdye, men det kommer nog se konstigt ut när jag redan har mörkt underhår. Vilka problem jag har... fml. 

Åhh, idag kommer mina klänningar! Fick sms imorse om att de var på väg. Hoppas inte de kommer & plingar på dörren bara, är aldrig beredd utan måste alltid springa & klä på mig! Gillar att gå runt oanständig & äcklig här hemma. O andra sidan är det bekvämt när de kommer till dörren, får väl klä på mig så jag är redo. Lika bra om Emma kommer över sen med kanske.. ;) 

XXX
Look at that morgonruffs! Sexy girrrl. Typ 1 1/2 år gammalt foto från när jag bor i Laholm. 
Tagen för 5 minuter sen. Har sedan dess inte bara skaffat en mustascho utan lyckats odla lite mer ögonbryn. Life in Halmstad is making wonders! 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0