Fettot

Idag har jag käkat kebabrulle till frukost. Den var över sen igår då Ken ville ha pizza, blev mätt redan efter 1/3-del! Ken fick hjälpa mig, men blev ändå lite över till idag. Det var busigt av mig, så får nog bli gymmet ikväll! Fortfarande lite träningsvärk sen i tisdags, tog i allt jag kunde. Biff-fjunet. Ska försöka träna mycket kondition idag, brukar bara gå i uppförsbacke/jogga 15-20 minuter sen gymma 50 minuter. Kan ju inte vara ute & jogga nu i all snö, så får ta det inomhus! 

I helgen är jag & Ken långlediga, wiie! Ska till Väla på måndag så Ken har tagit ledigt då. Imorgon jobbar jag öppning, sen blir det äta ute på kvällen med vänner! Eventuellt fest hos grannens granne sen, får se om vi är sugna ;) På lördag vet jag inte om vi har planer än, annars blir det filmkväll. Samma sak på söndag & shopping på måndag! Skönt slippa söndagsångesten. Brukar iofs inte jobba måndagar, men får ångest åt Ken ;)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Hade velat gå ut & rulla i snön, men har inga bra rulla-i-snö-kläder! We'll see... 

XXX
Något kornigt mysfjun. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0