That's what up

Nämen hallå där (säger jag på egobilden). Vad för dig till denna trevliga blogg idag? Jahaja! Då får du leta vidare... Snuskunge.

Varit på Väla idag & kikat med SnigL. Det gick inte bra, shoppade mer än kikade! Hittade dock den perfekta griffeltavlan till köket som jag & Ken har väntat på. Fann honom inne på Granit, underbar affär. Fick med mig en mysig hösttröja med (har den på bilden) & sminkgrejs. Dyrt sminkgrejs, men det behövdes! Tur man får lön på fredag😏

På fredag blir det Wild west steakhouse! Ohhh, längtar. Saftiga biffar & underbara drinkar. Blev tillfrågad om utgång med Mill & Sofie på lördag, såååå sugen men jobbar på söndag kl 12 :< I'm a mes... Vi får se om viljan får styra.

Guten naacht!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0