Thank Jenize it's friday!

Vilken bra start på fredagen! Ställde mig på vågen & insåg att jo, jag har visst gått ner ett par kilon. Iiih! Väger mig varje fredag på morgonen, kände mig riktigt spänd imorse. Det var som på Biggest loser, jag stod halvnaken på vågen & den bara "biip..biip..bip". Du har gått ner såhär mycket, wooooohhh!! Sen sprang jag ner & kramade min tränare... som var mig själv. Ska krama Ken när han kommer hem. Han är också min tränare, pepp-tränare ♥

Idag är det korvigt väder ute i Halmstad. Men ska jobba stängning idag så det gör inget! Imorgon (om väderrapporten stämmer) ska det vara sol i Halmstad. Wiie :) Blir nog uteservering då, om vi inte kommer ut försent & det är allt för kallt! Nu får värmen börja komma. Måste köpa ny elgrill med, vår förra dumpade vi då det flyttade in vita maskar i den... ewwww. Fast det var vårt eget fel... lite... 

Ska försöka ta mig ut på en promenad trots vädret. Just nu regnar det inte, bara lite mulet! Ha en bra fredag fjuns :D

XXX
Hallå!
Fredagsglada tjejen! Försöker se trevlig ut.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0