Underbara hår

Varit en lååång dag! Inventering på jobbet, nytt kassasystem & massa nytt att lära sig. Åhh... men det var en trevlig inventering i övrigt. Så jävla mysigt med alla samlade, håhåhå! Klockan flög iväg & 14 fick jag springa hem (okej, jag körde), byta om & ta ut pengar. Sen vidare till Genevad & fixa håret hos Sofie klockan 15!

Satte i hårförtjocking, alltså slingor som utfyllnad. Som hårförlängning, fast billigare & inte längre än mitt egna hår. Blev såååå fint! Går & tar i det hela tiden. Tjockt & fint. Ser fram emot att få styla & smeka det. Kändes inte så mycket som jag trodde det skulle göra, tänkte det skulle kännas lite som att håret tyngs ner. Men känns som mitt eget :) Fräshår.

Nu ska jag & värmefilten böka ner oss i soffan framför Halv åtta hos mig. Imorgon jobbar jag förmiddag, sen är det heeeeelg!! Då ska nya håret ut en runda med SnigL.

XXX
Taddaa!
Syns kanske inte alltför mycket i camen. Se om håret vill posa till en ny bättre bild i helgen!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0