Me & that Snail

Vilken underbar morgon att vakna till! Vaknade redan 10 & kände mig überpigg. Idag är det Valborg! Ken & jag ska ha en Majbrasa på balkongen. Alla är välkomna. Sen ska vi in till stan en runda! Jääättesoligt ute redan nu, hoppas det blir lika varmt som det ser ut så vi kan mysa på balkongen innan stan! Lukta på blommorna. Åhh.

Jaja. Nu ska jag diska lite, putsa, starta musik, bli pepp & dansa i hela lägenheten. Ni får lite grusiga bilder från min & SnigL's utgång i fredags så länge. Enjoy!

XXX
Hallaaaa!
Egofoton i varsin spegel ;) Typiskt Jacobsson.
Strong.
Försökte biffa upp oss, men min arm körde tvärtom & blev smal.
Tjarrå.
Jaha, är den här bilden tagen med iPhonen eller SnigL's systemkamera?;) Hmmmmm....

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0