Jag & mitt samvete

Nyss gått ut ur hyresgästföreningen. Kostar 79 kr/månaden så ingen superutgift, men utnyttjade aldrig mitt medlemsskap så kändes onödigt. Och vår hyra har höjts ändå ;) Jag är en sån mes, fick typ dåligt samvete när jag pratade med killen & sa jag ville gå ur. Han började fråga om jag visste fördelarna med att vara med & försökte behålla mig. Han var så trevlig, jag blev helt nervös. Så ljög & sa att jag har jättedålig ekomomi, men att jag kanske återvänder senare. Jag kommer hamna i helvetet.

Glömde ställa klockan så vaknade strax efter 12. Men lika bra att få sova ut då jag jobbat hela helgen! Somnade dessutom strax innan 5 lördagsnatten då jag körde Mills & co :] Idag ska Ken köpa hem 10 stockar tonfisk typ, sen ska vi leva på det 5 dagar i veckan. Känner mig äckligt pepp! 

Jahaja. Vilket trevligt väder vi har btw! Iallafall här i Halmstad. *Försöker småprata* Ska nog gå & klä på mig nu. Yes, I'm naked. Nä.... eller?

XXX
Hovercat.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0