Jag & mitt liv

Precis ätit finncrisp med leverpastej. Blev chockad när jag var yngre & "fick reda på" att leverpastej var gjort av grislever. VA?! Är det LEVER i LEVERPASTEJ?? FAN VAD ÄCKLIGT! Fan vad trög I say. Varit ute på en långrunda, sprang inom Maxi & köpte en blomma med. I'm obsessed. Sjuk i huvudet. Borde spara mina pengar, men hade en tom plats i sovrummet, perfekt för en blomma. Hade inget val med andra ord. 

Pratat med Louise i telefon. Eller försökt prata, det går alltid dåligt när vi vill prata i telefon. Samtalet avbryts, det går inte ringa upp, en mobil dör etc. etc. Men vi lyckades tillslut! Awyeah ♥ Tänkte städa lite nu, dammsuga & putsa. Mina nya intressen i nya lägenheten; fylla den med blommor & städa. När jag bodde hemma dog alla mina blommor & städade gjorde jag inte ens 1 gång i månaden. That's nasty. Jag har blivit vuxen. Sen är det lättare att städa på större yta, inte massa skit i vägen. 

Och jag älskar vår lägenhet. Den förtjänar att vara fin. 

XXX
Orkidé.
Hans namn är Orkidé & he's very pretty.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0