Fan vad arg jag blir

Hej hej hej hej! Äntligen fredag!! Jobbar dock stängning lör-söndag, men börjar inte förrän 15 då så kan hitta på massa på kvällen ändå, iih! Men dagen började dåligt med att jag ställde mig på vågen. Är fan hungrig hela tiden känns det som, speciellt kvällarna! Gått ner inte ens 1 kg på 1 månad. Ken ba "muskler väger mer än fett", men har svårt tänka mig jag byggt så jävla mycket muskler. Lite på armarna kanske... Sen kollade jag mitt bankkonto, där hade däremot siffrorna sjunkit! Tur det är löning snart.

Men men, ska ut på en lååång joggingrunda strax! Nu jävlar blir det andra bullar. Ken ska inom Maxi & köpa typ 10 stockar tonfisk, sen ska vi fan leva på det 5 dagar i veckan. Ken vill deffa ner sig lite till sommaren & jag är desperat. Wish us good luck! Tur man har en biff till pojkvän som man kan samarbeta med i viktnedgången. 

Ha en bra freeeedag :D

XXX
Wäh.
Random 14-årig pojkes skolfoto-pose-bild får det bli idag. Måste börja ta mer bilder på annat än mig själv... hehehe.

Kommentarer
Postat av: Josse

ELLER SLUTA TA BILDER MED CAMEN, den suger!:D

2012-04-13 @ 14:44:44
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0