En ledig Onsdag

Cha cha bloggen! SnigL har stannat här inatt. Man vet att man har en SnigL i lägenheten när det plötstligt flyttat in coca cola i kylen. Ställde klockan på 11.30 idag för kände att jag behövde sova ut, var fortfarande trött när jag vaknade. Men slängde mig i duschen & satte på kaffe, så lite piggare nu!

Ätit baguetter till frukost. Nu ska vi in till stan & sola lite, världens bästa solarium! Sen handla på Maxi & gymma ikväll. En bra Onsdag :) Hade skitstressigt på jobbet igår, varorna blev försenade med några timmar, så fick packa upp allting själv typ, sen beställa jättemycket med. Så städningen blev försenad med typ 3 timmar + hann inte äta, men vid 22 var jag ikapp! Trodde aldrig jag skulle hinna nästan allt, nöjd fjun. 

Så nu har jag hunnit skryta idag med. Ha en bra Onsdag i det fina vädret :D

XXX
Awyeah!
Ozzy Osbourne & ett av fanen i bakgrunden.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0