Business J

På väg mot Gisle-town! Hah. Jättenöjd med mitt hår, lika bra som alltid hos Sofie! Blev 2 olika nyanser av blondt, så
ingen jättestor förändring, men snyggare & fräschare färg + nyklippt. Feelin' good.

Älskar när jag loggar in på min blogg via iPhone-appen, den ba "vilken blogg vill du arbeta med?" (Har bara en blogg, men blivit nåt knep så står bloggen 2 ggr) Jag känner mig viktig, bloggen är mitt arbete & appen är min assistent som kommer med kaffe & ger mig viktiga papper. Blogg-dokument & egobilder.

Jaja. Ät ägg & kolla på min nytagna bil-bild & slingade hår.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0