What a good day!

VILKEN WUNDERBAR DAG! Utgång ikväll med Ken & SnigL, först jobb på Svens. Löning idag, så kommer nog bli en del folk ute i Halmstad, verkar som alla ska ut ikväll! Wiie* Det bästa av allt; skulle kolla min lön och hade fått typ 10 000 kr mer än jag räknat med! Jag har fan ingen koll, helt jävla efterbliven. Kan lika gärna hoppa av Matte B direkt. Men det är ju lugnt så länge jag räknar fel åt andra hållet, värre om jag räknat med massa pengar & inte fått några ;)
Snart kommer Mr. Ken hem, ska attackera honom av lycka. Kan knappt sitta still. Har massa vin hemma med, vill bara vaska allt över golvet som en cp! MAJS!!
LIFE IS GOOD!
XXX
Mysiga.

Prins Jenny är redo för utgång! SnigL fick ett getingbo på axeln då det matchar hennes look. Fast kollar man närmre liknar det en bajshög... med en fluga runt. Matchande.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0