Testar mobilblögg

CHA CHA! Haft inventering på OKQ8 idag, mycket trevligt. Jag gillar inventering, för jag är ett barn. Åkte sen hem inom SnigLjävel & dansade lite för henne & Pysen.

Råkade kalla Pysen för Ken. Börjar gå lite överstyr här nu. De är inte ens speciellt lika.

Jag älskar mobilblogg (min iPhone ville här skriva mobil ligg, nasty mf), även om det inte blir lika "snygga" inlägg. Det sista jag kommer göra precis innan jag dör är att mobilblogga. Wiie*

Ikväll blir det en runda till AnnaBelle's, trubadur där ikväll. Hyfsat nära & bra, så dissar Big H idag då det blir utgång där nästa helg;) Mysfredag.

Ha en trevlig helg, majses!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0