Plastlakan?

Ken ligger & nannar i sängen. Klagar över att han måste på toa. 10 min senare...
Ken: - Jennney! Jag är fortfarande kissenödig...
Jag: - Ja, kissa i sängen får du inte göra iallafall.
Ken: - Varför inte, du gjorde ju det.
Jag: - När jag var typ 5 ja.
Not the same, mr Ken, not the same. 
XXX
Myror.
Var ute i skogen hos Kens föräldrar förra helgen, där fanns mycket intressant. Myror t. ex.
Hello?
Ken kollade under varenda stor sten med hål under. Han hoppades på att hitta en stor padda!
(True story)
Mushrooms.
Lite svampar om ni ville se. Man kan inte äta dessa. Ville slicka på några, men Ken sa nej.
Ken!!
Ken var långt borta i svampskogen, jag blev rädd. Gömde mig under en sten.
Naww.
Sen träffade vi på en skogsbagge. Ken sa att han satt där & väntade på en hona. Ken kan.
Bagge2.
Hittade en skogsbagge till. Han var lite blygare än den andra.
NomNom.
Kens storasyrra & hennes pojkvän hade plockat kantareller, så vi bestämde oss för att slå
dom! And we did! 100 kg kantareller... nästan.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0