Fuck u, neck

Vaknade upp glad & frisk som en hasselnöt! Erica skulle komma hit, så hade en timme på mig att fixa i lägenheten & putsa mig! Märkte att min hals var lite tjock, men inget att bry sig om. När jag står & borstar mitt hår gör det plötsligt asont i nacken & sen släppte det inte!! Fick typ nackspärr, så fick lägga mig ner.
När Erika anlände hade jag fått feber med. Men svalde en ibumetin & drog o käkade + handlade en planta på maxi. Han är underbar, ska visa sen. Sen myste vi lite här hemma innan Ericus tog bussen hem! Nu är klockan 19, har fortfarande bajsont i nacken & jättetrött. Hoppas jag vaknar upp imorrn med en glad nacke, annars knäcker jag fan den!
Antar det är sånt här som händer när man börjar bli gammal. En dag vaknar man upp utan nacke. Uääähh.
XXX
HAHA!!
Jag. Tror. Jag. Dör!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0