Födelsedagsfjun

Guten kvällen meine fjunen. Är glad att få meddela er att man numera kan blogga med iPhonen via den nya appen Blogg.se. Wiiie* Alltid velat ha det, perfekt när man sitter ensam & har tråkigt, men med en massa roliga tankar som ploppar upp. Jag har massa såna moments. Jag blir konstig av att vara ensam. 
Sitter nu & väntar på att min Mills ska sluta jobbet. Känns som att klockan är jättemycket då det är mörkt ute. Jag hatar vinteralvåret, jag vill alltid gå i ide. Borde inte bo i Sverige, LA hade varit perfekt. Riktiga LA i USA det vill säga, inte LA som i Laholm. Ja, folk kallar Laholm för LA. Hahahaha. Knepiga människor.
Tog lite fina födelsedagsfoton så länge. Tränade på mitt blåsa tut-poses.
XXX
TUUT!
Dålig tut-passform. Men jag får ha credit för att jag kan blåsa tuta med mina tänder!
Tut..
You wanna taste my tuten-flutis? Använder man U & avslutar med "en" låter det tyskt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0