Ekollon helvete

Lite träningsvärk idag, måndagen flög iväg! Vaknade upp vid 10.30 & kände mig wunderbar! Fick till världens bästa omelett, den blev perfekt. Blev ledsen över att Ken inte var här & kunde se den, men det är lugnt ändå... tog ett kort. Ska strax ut & gå en långpromenad med Malin! Fint väder ute, this is gon be a good day.
Fick ett ekollon i huvudet igår btw, när ja var ute & gick. Det var synd om mig, jag förstod ingenting! Kommer numera att undvika vägen genom parken...
Nu får jag nog klä på mig. Sitter & myser i o sniffar på Kens t-shirt. Finns inget bättre än Kendoft in the morning! Ahhhhh... ha en bra tisdag, folks!

XXX
Perfect.
Kolla på den. Han har en hel karriär framför sig inom restaurangbrancshen.
NAAWWW!!
Antagligen går vi rundan bland fåren. Dom har en hage man kan gå igenom, där bor dom & äter gräs.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0