Crazy J

Nananananananana mattebook, mattebook! Den damp ner genom brevinkastet nu. Så jävla fräsch är den. Redan hunnit med 2 mattesidor sen vi började, nu kan jag göra fler! Så jävla pepp!! Ikväll blir det utgång, men kanske jag stannar hemma & räknar matte istället. Vem vet?
Naeee, för hilvede. Så långt ska vi inte gå. 
Festade med SnigL i onsdags, bilder kommer i sinom tid. Pappa var med på ett hörn då han ville kolla sin E-mail på SnigLdatorn. 
Jag: - Ken är utbildad till Konstruktör. Han är duktig.
Pappa: - Josse ska bli strippa. 
Nu behöver SnigL inte känna att de har höga krav på henne iallafall. Lyxtjejen. Ha en trevlig fredag, cats!

XXX
Awwyeah.
Jag blev så till mig att hela mitt ansikte skrumpnade ihop i ett brett léende!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0