Beslutsångest as hell

Gjorde misstaget att gå in på Nelly.com igår. Idag mår jag dåligt över alla fina kläder jag vill men inte borde beställa! Så har beslutat mig för att välja 1 plagg, högst 2. Men har sån jävla beslutsångest, har mina favoriter men tror också vissa av dom kan komma till att sitta dåligt. Jag är så kort & rund, uääähhh! 
Ikväll ska jag träffa min FödelsedagsMilla :) Hon blev en stor tjej igår & fyllde hela 23 år! Nawwww ♥ Men fortfarande lika liten. Vi är små kompisar. Men innan detta ska jag till mammas jobb & sno brevkuvert, dra en runda till Systemis samt plugga lite matte. 
Förstår aldrig vart dagen försvinner! Jag går upp i tid & allt, ändå hinner jag aldrig spela GTA. Det gör ont i mitt hjärta. Jag måste komma före Ken i uppdragen, vi har nämligen varsin gubbe. Viktiga grejer, viktiga grejer...
XXX
Ooohhh.
Den här är mest speciell, men är rädd den ska sitta dåligt upptill + vara för lång.
Aaahhhh.
Blev kär i den här klänningen! Men ännu en gång, den kommer nog bli för lång på lilla mig.
Ooohhhh.
En äkta Jenize-klänning! Men läser man på kommentarerna sitter den väldigt tajt runt bysten... inte bra för mig.
Aahhhh.
En gul transparent skjorta! (Ignorera den fula kjolen). Den här lär sitta bra iallafall. 
Efter min egen bildutvärdering har jag nog bestämt mig. Tror jag. Iiiihhhh...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0