Bla bla bla

Frukostjuiceeee, det bästa som finns! Ken var hemma på lunchen, vi började bråka om en äcklig liten äggule-smula som låg på golvet. Den låg på hans sida av soffhörnet, så han ska ta bort den. Men mf drog till jobbet utan att ta bort den, så nu jävlar ska den ligga där tills han kommer hem igen & tar bort den!
Jobbade kväll igår, blir det ikväll igen! Tycker det är både skönt & jobbigt, får alltid sån ångest senare på kvällen/natten över att jag ska ha glömt något! Jobbigt om man glömmer en korvgrill på & eldar upp hela stället. Får se om det står kvar när jag kommer dit sen.
Har lite bilder från när jag & SnigLus var på Välus sälus + vår legendary utgång med Mills & Jess (snarare legendary förfest ;), men det får bli en annan dag för har inte tid nu. Har viktiga saker för mig. Äta en brun macka & dricka ett glas juice för att känna mig redo inför jobb.
Ha en trevlig Tisdag, corns!
XXX
Awyeah.
Ser ut som en liten lus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söta du, din blogg är superfin! :) men det visste du väl själv hihi.

Om du har tid och lust så kan du ju gå in och kolla min blogg. Och röst och kommentera bloggen det hade varit så gulligt!

men glöm inte kolla på min nya videoinlägg

ta hand om dig, kram<3

2011-10-14 @ 16:47:16
URL: http://jojjielitas.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0