Loooooove it!

Godmorgon ostbolls! Sitter & käkar frukost, fick ett äggskal i munnen. Så jävla äckligt, men fortsatte ändå tugga & svalde. Fett tuff. Kom upp vid 10 idag, till skillnad från igår då jag sov halva dagen. Var ute på Onsdagsklubben i Båstad, så blev lite seg dagen efter. Min kropp är en mes.
Ser fram emot lördag, då blir det Wild west steakhouse med tjejerna från jobbet, sen utgång i Halmstad :D Men blev besviken då jag vart bjuden till Mills syster Jessica som fyllt 20, just på lördag det med. Hade redan bestämt sen flera veckor tillbaka med OKQ8 att vi skulle ut, hade krånglat en massa så alla skulle kunna hänga med. Så kände att jag inte kunde ställa in det, så jävla irriterande att allt kul ska hända på samma gång! Wuääähh.
Idag ska jag & Ken in till Halmstad o skriva på nya kontraktet till vår lägenhet! Wiiie!! Ser fram emot 1:e December, då får vi nyckeln & kan börja måla om i lägenheten! Ska bli kul fixa som man vill ha det. Båda är överrens om vita väggar i hela lägenheten, utom ena väggen i köket som vi låter vara röd. Redan kollat ut lite möbler med :) Helt pirrig är jag.
Ska käka klart, sen invänta Ken & dyka på honom när han kommer innanför dörren. OKQ8-möte efter kontraktet, ikväll blir det nog lugnt. Äta lövbiff & brottas med Ken. Ha en trevlig fredag, folks!

XXX
Awwyeah.
Fräsiga tjejjen i sin fräsiga väst. Jag älskar min väst, förutom när man stoppat massa saker i fickorna & ser gravid ut. Stoppat katter i fickorna.
HAHA!!
Den här bilden kom upp på min youtube, hehehehehe. Dog lite.
En av Snowgoons nya låtar som jag blivit helt kär i.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0