Äntligen hemma!

Idag ringde de till Ken från Apartment bostad & sa vi fått lägenheten vi sökt på! Wiie* Ska dit & kolla på den imorrn. Men tror säkerligen vi kommer vilja ha den, kollade på en annan i samma område som vi inte fick & den var jättefin. Den vi fått är typ likadan, fast lite större & ligger på 3:e våningen = perfekt!

Ligger vid högskolan typ, så ganska nära till stan! Väldigt bra läge med då vi båda fortfarande har jobb härnere så man snabbt kommer ut på E6:an igen;) Wunderbar.

Idag har jag pluggat matte & städat hela dagen! Man får lust till massa sånt, då matte är så tråkigt. Jag är duktig & huslig. Skönt om vi flyttar inom 3 månader, kan jag strunta i att städa tills vi flyttar, måste ju ändå storputsa då;)

Tur Ken är den som jobbar hårt, annars hade han kunnat framstå som den mest kvinnliga (om vi bortser från hans grymt manliga utsida med, grr)

Jag: - Nawww, har du rakat dig? *Smeker Kens kind*
Ken: - Det gjorde jag för 2 dagar sen! Du märker aldrig nånting!! Uäähh!

Jag är en dålig man... fru.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0