Retards + Cam = Win

Åhhhh, äntligen fredag! Legat & bökat runt i sängen o längtat tills det ska bli morgon. Sovit dåligt de senaste dagarna, varit helt hyper på kvällarna & vaknat flera ggr under natten. Fast vid 6-tiden sov jag faktiskt, tills Ken tappade sin mobil i mitt ansikte. Började knorra, Ken fick panik & började pussa på mig o be om ursäkt. Kommer ha ett iPhone-märke i pannan nu. Apple-ikonen.

Det får vi inte hoppas på, ska på firmafest ikväll med Rasta i Helsingborg på något 'Wallmans salonger'. Tänkte först jobba åt Linda, men sen tyckte både hon & Anna på jobbet att jag skulle hänga med. 3-rätters & nattklubb efter 23 ;) Sen fick jag reda på att min Mills också skulle dit, så bytte bort jobbet! Kunde inte låta bli.
Så vid 16-tiden tar några av oss tåget ner till Helsingborg & siitter på Harry's lite först, innan vi slutligen drar till Wallmans. Hoppas det blir god mat. Gratis är alltid gott I believe. WIIIE!! Får varva med vatten så jag mår bra imorrn, då ska jag & Ken leka med Mills & hennes Daniel. Nasty det lät... leka. Vi ska laga mat & dricka vinis alltså. Inget annat. Vi är inga Swingers. Ewwww!
Usch, börjar bli sån hyper nu igen. Borde ta mig ut & springa en runda. Om jag ändå inte vore så lat...
XXX
BUTT!
Var hemma i Skummeslöv en runda igår & våldförde mig på SnigL o katterna.
Ohhh...
Oh la la... it got sexy.
Mmmm..
Började fladdra med mina näsborrar av glädje & upphetsning.
Awwww.
Sen kom Pysen aka Bullen in & ville vara med. Så jävla rund.
Gulligull!
Så jävla fjunig, älskar att dra in hans fjun i mina näsborrar.
Mmmm..
Mmmmm, that round motherfuckah.
Spegel, spegel.
Spegel, spegel på väggen där, säg vem som skönast bland fjunen är? Mr. Jenny underifrån.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0