Crémekläder

Nom nom nom, äter finncrisp med öst. Ken försökte sno mina noms, men jag sprang allt jag kunde ut i vardagsrummet. Jag är liten & snabb, Ken är stor & klumpig... men mycket stark. Hade han fått tag på mig hade jag inte haft en chans i Världen.

Var ju en runda på Välus sälus med SnigL & Kalle-Nalle igår. Fick köpt 2 träningsT-shirts, nytt svart linne, crémevit BH & crémevit skjorta (min nya älsklingsfärg ja). Pappus gav mig 300 kr att handla för, wiie! Veckopeng. Kunde då med gott samvete köpa min skjorta. Sen fick vi varsin Nalle från IKEA av pappa. It was wonderful... Nu får ni även se mitt hår! Lite skillnad på längden, men det växer ut igen ;) Allt för att mitt hår ska må bra. Ska packa in det i hårinpackning ikväll & sova med det. Viska "väx, väx" i örat på det...

Jobbat öppning på OKQ8 idag. Alltid lika kul gå upp kl 4 på morgonen ;) När man väl kommit till jobbet är det lite mysigt, brukar va gaanska lugnt & tiden går snabbt. Jobbar hela helgen med, hela tiden ska jag tänka på alla nya fina saker vi kan köpa till vår lägenhet sen! Lovely.

När jag kom hem tänkte jag slänga mig på soffan, men var tvungen att ta hand om tomatplantis. Den
plantan är helt galen. När jag köpte den trodde jag den skulle leva typ 1 månad. Ehh, nu är den typ ½
år gammal & skitstor. Eller lång som in i helvete iallafall, har fått specialdesigna en pinne den kan klänga
på. Och så odlar den typ 1 tomat åt gången, så det blir ju ingen storskörd direkt. Plantjävel...
Ha en trevlig tisdag, bolls! Missa inte Top model & Desperate housewifes ikväll. Mycket viktigt...
XXX
OMG.
Så jävla lång & skranglig plantjävel. Han hade gärna fått växa lite på bladen med...
Mjaa.
Jag i provrummet med en av T-shirtsen. Micket billigt, passar perfekt till gymmet!
Wiiie!!
Var tvungen att prova BH:n & skjortan, ihii! kan ju dock inte visa BH:n på... That's too nasty...
U mad bro?
Världens godaste & möraste oxfilé fick jag & Ken till i fredags. Gjorde egen coleslaw med. Bilden gör INTE vår fabolousa mat rättvisa!
Vackert..
Världens godaste Martini bianco i Världens finaste glas! Han var tvungen att fotograferas...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0