Underground top 5 á la Jenize

Nu har jag diskat. Duktig jävel. Ska äta lite nu, sen ska jag fortsätta. Brukar alltid lyssna på musik när jag diskar/städar, om jag är ensam dvs. Ken hatar hög musik, även om han gillar den. Jag tycker låtar blir bättre ju högre volym man har, kan förklara min halvdåliga hörsel...
Försökt lista mina top 5-låtar, iallafall inom underground hiphop. Låtar jag aldrig tröttnar på. Extremt svårt att hålla sig till 5, satt & svettades när jag försökte bestämma. But, here it is...
La Coka Nostra - Soldiers of fortune
Jedi Mind Tricks, Apathy m.fl. - Spaz out
Reef the Lost Cauze, Vinnie Paz, Doap Nixon - The wait is over
Soldiers of fortune - La coka nostra
Spaz out - Jedi mind tricks
Wait is over - Reef the last cauze
Swollen members, Tre Nyce, Young Kazh - Warrior
Warrior - Swollen members
- Snowgoons
Snowgoons, Savage brothers, Lord lhus m.fl. - Planetary takeover
Swollen members var värst, fick byta tröja efter det. Finns sååå många låtar jag älskar. Men gillar beatet i den här låten. Snowgoons var också svår då jag inte lyssnat på dem så länge..  Men dessa låtarna kan jag  lyssna på om & om igen.
Avslutar med en ny låt från Jedi mind tricks nya album. Kom till min glädje på att de släppt nytt, bättre än jag förväntat mig också! This is a good day. Blir pirrig av musik.
XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0