Oväder

Ska snart bege mig ut i blåsten! Ska bli trevligt att jobba i detta ovädret, hoppas på en lugn dag. Om vi bortser från minst de 10 bussar som ska komma ;) Tur vi är 2 stycken som jobbar till jag slutar. Får hoppas på att jag inte blåser iväg när jag går ut! Då behöver jag inte slösa bensin iallafall... gäller bara att styra rätt mot Hallandsåsen.

Min konstiga huvudvärk känns lite jobbigare idag & har även börjat känna mig krasslig i halsen. Hah! Krasslig. I will solve this with koffein & Ibumetin. Och massa kärlek från mr. Ken. Hihihi...
Nu försvann mitt huvud. Återkommer kanske ikväll... om jag fortfarande lever då. Hehehe...
XXX
Mr. J
En "gammal" bild på mig mysande hemma hos mr. Kens föräldrar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0