Nu är det äntligen dags...

Nanananananananana Baaatmaaaan, Batmaan. Cha! Precis käkat frukost. Vaknade upp med huvudvärk idag, jävla skit. Har det hur ofta som helst nu, känns typ som spänningshuvudvärk? Tagit en ibumetin & hoppas på bättring. Magen har inte blivit bättre, nu sitter det till vänster typ under revbenet? Helt skumt, aldrig känt såhär innan.

Ska in till Halmstad & hämta upp SnigL i skulan, sen ska vi till min & Kens nya lägenhet! Wiie! De som bott där innan oss ska ha besiktning idag, om allt går bra får vi nyckeln sen :D Spännande. Nu tickar klockan, så måste börja sminkish mig!

XXX
Howdy hooow!
En bra bild på mig & cowboy-SnigL. Jag kör en tandborste-i-munnen-pose därbak.
Matematik B.
Se om jag hinner med lite matte sen. Visst ser det roligt ut?! Hihihihihohoho.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0