Mein Land

Nyss kommit hem från lite jobb at Svens livs! Wiie* Väntar in min hanjävel nu som busar på gymmet. Fick btw VG på mitt matteprov, wunderbar! Helt chockad verkligen, tyckte det gick bra men inte såå bra. Ken berömde mig mycket... ibland pratar han till mig som att jag är ett barn. Typ:

Ken: - Är du inte glad nu? När du var så duktig? När det gick så bra på provet? Duktig. *Smeker mig över huvudet*
Ken: - Vilken bra dag vi har haft! Vi har det bra ihop, visst har vi? Jättebra dag.
Jag: - Bara för att du fått spela Xbox sen du kom hem motherfuckah.

Vi har satt upp hans TV han tagit med från G-town brevid min, så ena TV:n kollar man TV på & andra är till för Xbox. Ken satt 17-22 igår & spelade med undantag för att hämta tvätten & inta föda. Craaaazy Ken!
Rammstein har släppt en ny låt, "Mein land". Tycker den var riktigt bra! Lite speciell video med som vanligt. Verkar som de börjat köra mer på bara nakenskämtvideor & inte lika rått längre. 
XXX

Rammstein - Mein Land from Rammstein on Vimeo.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0