Matte B -prov majs

Cha cha bloggen, what ya cookin' good lookin'? Skrev det till Ken nyss, tyckte det lät jättekul. Hoppas han uppskattar mitt humoristiska sms. Bra flickvän. Nyss varit och haft matte B-prov, det gick überbra! Alltså inte MVG direkt, men G iallafall. Det var mitt mål. Jag har inte så höga krav på mig själv dvs.
Ska snart till jobbet, Svens livs! Ooohhh. Hoppas att jag får jobb imorrn med typ, så kanske jag kan byta bort min fredag på OKQ8 med gott samvete. Då ska nämligen typ alla från jobbet på "Wallmans salonger" eller vad det nu hette, 3-rätters, show & nattklubb efter 23! Helt GRATIS för Rasta, wihoo! Sa först nej för att jobba istället, men har nu blivit övertalad att hänga med... låter mycket lockande, så kanske. We'll see. 
Nu ska jag lata mig sista halvtimmen innan jobbet. Lat lat. 
XXX
Mjao.
Toffstjejen, myser i min lilla stjärntröja. Känner mig snuskig varenda gång jag nämner ordet stjärna, tänker alltid på kattrumpor då. De har ju en liten tangentstjärna därbak -> * . Har lärt Ken detta, så nu fnittrar han varenda gång jag nämner ordet stjärna. Jag har dåligt inflytande på honom.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0