Kommer dö

CHA guten tag godkvällen! Sitter här & är lat. Jobbat öppning på OKQ8, har varit liiite småyr & haft värk i ryggen hela dagen. Misstänker urinvägsinfektion/njurbäckeninflammation. Igen. Vilade med Ken någon timme runt 18, drömde att Ken skulle klämma mig på midjan (för att se om jag var öm), då blev jag jättefebrig & njurarna höll på att spricka! Läskig dröm, vaknade upp helt groggy. Men Ken matade mig med koffeintablett & pepparkaksfil :)

Pluggat lite matte ikväll med, kul så länge man fattar ;) Oroar mig dock över valet att inte dra till vårdcentralen idag. Ville avvakta då jag ändå inte är säker på om det är något. Men nu dunkar det till i ryggen & känner mig allmänt dimmig. Möjligtvis 1/2 grad feber med, äger ingen termometer. Eller har en kött-termometer? Jag är ju gjord av kött. Kanske kan trycka in den i... Eww.

Minns när man var liten, fick ta termometern i rumpan. Hah! Sen när man blev äldre fick man ta den i armhålan istället om man ville. Tog 7 minuter längre tid, men totally worth it;) Hoppas verkligen termometern tvättades efter varenda användning...

Iallafall. Hoppas jag vaknar upp aspigg imorrn! Jobbar stängning imorrn + mellanpass på söndag, hade verkligen ställt in mig på att jobba & behöver det! Kan bli svårt om jag dör av blodförgiftning inatt.... Hehehe. Nae. Ken får peta på mig lite då & då.

Hoppas ni har en trevlig fredag!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0