Jag & Ken, Ken & Jag

Tänkte lägga ut lite bilder från vår Helsingborgsresa! = Bilder på oss själva. För vi är så gulliga! Inte värsta fotografbilderna, just simple iPhone-bilds. Vi åt förrätt & middag o delade på en flaska vitt på en jättefin restaurang, sen drog vi på barrunda!
Jag körde varannan vatten så var aspigg hela kvällen. Försökte övertala Ken att också dricka massa vatten, men han trodde inte på det. Så kvällen fick sluta lite tidigare än tänkt (vår plan var att festa till minst 4), då mr. Ken blev lite trött sen... ;) 

XXX
Löööve.
Jag & mitt fjun på hotelltoan! Älskar att vi fick med toaletten på bilden. ♥
Mys.
Hotellet var skitfint, med tanke på det bra priset med! Mysigt rum med Pelle svanslös-tavlor!
Fjun1.
Tvingade Ken ta kort på mig när jag posade på toan. Wiie*
Fjun2.
Finaste mannen i hela världen; Mr. Ken!
NomNom.
Baren på Hotellet hade egen DJ & massa folk! Drack en god Cosmopolitan & Ken körde på öl.
Irish Ken.
Vi var på en Irländsk bar där det fanns maaaaassa öl! Men jag tog vitt vin.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0