I-landsproblem á la Jenize

Namn nam nam! Ätit frukost nu, ska en runda till OKQ8 & jobba 12-16. Usch, har massa saker jag måste ta tag i nu, börja packa & göra klart matten! Allt innan tisdag, men jobbar hela helgen. Vi har fortfarande inte fått något exakt datum på när vi får flytta, personen som ska bo här får lägenheten 1 December, så jag hoppas verkligen vi får vår i Halmstad 2-3 dagar innan det x]

Måste kanske ta mig till Vårdcentralen någon dag med, har ont i magen typ varannan dag nu. Det är olika värk, ibland extrem magknip & ibland en annan konstig värk där magen känns svullen & jag blir totalt osugen på mat. Ibland gör det ont ända bak i ryggen & igår högg det till under revbenet. Spelar ingen roll om jag precis ätit eller det gått några timmar efter senaste måltiden, det bara kommer utan förvarning! Oftast på kvällen. 
Men tycker det är så drygt gå till vårdcentralen. Antagligen är det inget speciellt som de kan hjälpa mig med, tycker det är svårt förklara hur det känns med. De kommer bara klämma på mig & värsta av allt; kanske ta ett blodprov!! Ewwwwww. Hemskt. Borde skicka detta inlägget & be dom bedömma, kan klämma på mig själv & berätta vart det gör ont. Fast vågar inte klämma på mig själv, kanske förstör något... 
Nu måste jag sminka mig! Ha en trevlig torsdag, folks!

XXX
Guten tag.
Kladdade ihop en färgbild när jag var hemma hos SnigL & papp i Skummeslöv. Slutade rita när jag slutade skolan, borde börja med det igen. Tycker ju det är kul + hade varit kul om man lyckats utveckla det. Just nu ser det inte bättre ut än det gjorde när jag var 18.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0