Boxcat

Kommer hem från matten, startar TV:n på Ellen DeGeneres. Vad ser jag? BIEBER! Vilken hemsk start på dagen. Jag ba "Nooooooo!!!", slängde mig på fjärren & bytte till 4:an, så gick där nån brittisk skitsåpa, sen såg man att hela mitt ansikte blivit förvridet som i The Ring...
Whaeva. Ska plugga matte nu, så jag inte skjuter upp det till nästa vecka. Har nämligen lektion då igen! Annars har vi bara varannan vecka. Men är ledig hela den här veckan (än så länge), så har gott om tid iallafall. Tiden försvinner sjukt snabbt dock... vi håller på med Pq-formeln nu på Matten. Heheheheheheheh... it's crazy. 

Skulle skriva min rubrik nyss, jag ba "That's just awful" & innan jag ens hunnit skriva klart kom den upp under, som ett bevis på att jag redan skrivit exakt den rubriken innan. Fan vilken dålig fantasi jag har... nu måste jag hitta på nytt... boxcat. Nu ska jag:
  • Kissa
  • Diska
  • Räkna matte
  • Promenera/försöka jogga
  • Göra lite matte till...
Ha en trevlig Tisdag, fjuns!
XXX
Hey Steeeve!
Boxcats.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0