ÄNTLIGEN!

...Har jag fått mina underbara, gratis skor från Nelly.com! Var ju på det där Nelly high heelspartyt i slutet av sommaren & fick välja ett par skor. Skulle ta lång tid för de att komma, varit lite nervös över vilka det skulle bli & om de skulle passa. Men fick mitt 1:a handsval OCH de passar :D

Ken spelar Xbox som vanligt. Cuz he's crazy. Imorrn måste jag plugga matte, blev aldrig av idag. Känner mig cool & kaxig nu när jag fick VG, en så smart tjej som mig behöver inte plugga. Ehehehehehe... '

Nae, nu ska jag & mr. Ken kolla fråga Olle-dokumentären. Finns inget roligare än nakna, konstiga människor. Får se om jag kan slita Ken från spelet... jag hoppas jag slipper ta till med våld. För Kens skull. Gymmat ett tag nu liksom...
XXX
Säx.
Ståtligare skor får man leta efter! Ska skeda med dom inatt.
Ooohhhhh.
En bild på skorna in action. Blir nog så jag får bära dom, sittandes.
Najs majs.
Såhär ser det ut hos mig nu innan vi flyttar. Kens TV till vänster & min till höger, hoho!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0