Ådi

Cha cha bloggen!! Äter kesella med funlight & mår bra i min rosa mysdräkt. ÄLSKAR kesella, det är underbart gott! OCH MYCKET PROTEIN! Va?! Gott OCH nyttigt på samma gång?? Det kan inte stämma! Men jo, det gör det absolutligen! Jag hade kunnat göra reklam på dom här TV-shop.
Idag har jag gjort allt utom det jag skulle göra; räkna matte. Har diskat, bäddat, färgat ögonbrynen, promenerat, smsat kompisar etc. etc. Planerar på att sätta mig vid bordet & slå upp matteboken 5 min innan Ken kommer hem, på så vis får han aldrig reda på sanningen. Mohahaha! Om han inte kollar i boken dvs...
Snart ska vi handlisch på maxish. Älskar Maxi så det gör ont. Har rabatt jag ska utnyttja, sjukt tillfredsställande. Ser fram emot Lördag med, då drar jag & säxy Ken en runda till Helsingborg & bor på hotell! Äta mat & festa är vårt mål. Wiie!

Ha en bra tosdag, folks!
XXX
Crazy Kalle
Pappa hade besiktat min Audi (& tvättat den!), när han kom upp & knackade på gav han mig ett brev. Sen började han skratta hysteriskt, fattade ingenting förrän jag såg brevet... crazy Kalle!
Ooohhh.
Tycker mina ögonbryn blev redigt fräsiga! Fast i badrummet ser de militärgröna ut...
Aaahh.
Närbild på mitt mästerverk! + lite ögonådror.
Iiiihh!
FAN VAD NÖJD JAG ÄR!! This was a good day.
Peace.
Ville gjort gif-bilder av alltihop, men lyckades inte hitta nåt bra program för jag suger. Peace on that!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0