Vilken produktiv fru man är

Guten kvällen min vän! Nu sitter jag & skriver en budget på allt vi måste köpa, typ utebord, elgrill & linser till moi! Jag hoppas, hoppas det blir några tusenlappar över efter att vi betalat alla bajsräkningar! Sen har jag planterat blommor idag. Diskat lite med samt fixat mat till mig & min man. Ohja, vuxen som in i helvete.

Vi har problem med vilken dag vi ska hinna handla. Ken bad mig ta hem mjölk från jobbet & skriva upp. Då sa jag att mr. Ken får betala all mat, så tar jag hyran. Sen åkte jag till jobbet & köpte 2 blommor till med mig hem. Nu har jag 4 fina blommor! Sen köpte jag en mjölk, det hade kunnat gå illa annars. Mr. Ken behöver sin mjölk!

Nu har hane kommit hem & nu ska vi fixa mat till våra jobb imorrn. Workin' 9 to 5, what a way to make a liiiving! Hah. Haha. Jag är så jävla efterbliven.

XXX
Ooohhh.
Dalia heter dessa blommor. Jag är blomsterflicka nu, but u can call me flower-God.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0