Blommor, oohh blommor!

Usch, vad jag har ont i min kropp! Gymmade som en galning igår, nu har jag ont i mina lungor. Så jävla fail är jag! Kan inte ens träna utan att dö dagen efter. Tror jag andades för tungt igår. Jag har alltså inte dålig kondition, bara små lungor... hehe.

Nu blir det strax jobb, 13-18.30! Snart kommer min man hem på lunch med, så vi hinner ses lite emellan :) Wiie*

Jag tänker lägga ut lite bilder på blommor. Dom är fina & ni ska titta på dom.

XXX
Yeah.
Här har ni en bild inuti mitt stånd. Här är väldigt trevligt!
Omnom.
Framsidan av mitt stånd. Kom & köp små blomträd!
Oooohh.
Blir ni inte sugna nu? Vackra färger, köpte själv hem 2 såna här rosa blommor. Naaawww!
Many.
En bild på den fabolousa kassan samt lite fler blommor. Om-nomnom.
Iiihh.
Detta är den bästa blomman enligt mig. ANTECKNA NU!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0