Uppe med solen

Guten morgen! En är uppe tidigt idag, oh yeah. Min man är på arbetsintervju, han åkte vd 8.30 & sen kunde jag inte somna om. Så har gått runt med lite ansiktsmask, målat naglarna & ätit en ost med citronvatten. Det är varmt & skönt i min lägenhet, jag trivs :) Purr purr.

Funderar på att ta en morgonrunda... borde göra något vettigt när jag är uppe såhär tidigt. We'll see...
Fick ut min tvätt igår btw! Satt & väntade utanför tvättstugan, hade sån tur att det kom en efter 20.00 & skulle tvätta. Så fick han rum 3! Lycka* Så fick smita in & hämta min tvätt. Lite pinsamt sådär, tur inga trosor fastnade i jackan den här gången iallafall.

Ha en trevlig & solig fredag, folks :)

XXX
PURRR!
Här får ni en solig morgonbild på Glasögat!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0