P-p-p-p-pokerfaace!

Guten morgen! Nu jobbar jag för fullt & säljer blommor, jättefina blommor, at Svens. Men idag är jag ledig & självklart skulle jag då vara på Arbetsförmedlingen 10-12.30. Vad länge tänkte jag? Hade missat en grej, så de trodde jag sket i dem, men har haft så fullt upp så missade bara det helt enkelt. Ställde klockan på 9 & drog mig upp.

På Arbetsförmedlingen:

Jag: - Hej, jag hade en tid vid 10.
AF: - Okej, med vem?
Jag: *Visar pappret*
AF: - Aha, ah mellan 10 & 12.30 skulle du befinna dig här.
Jag: *Pokerface*

FAN! Gick upp tidigt min lediga dag, som jag egentligen behövde sova ut på, när jag egentligen inte behövde vara där förrän senast 12.30! BAJS!! Nu blir det en tupplur så jag får sova ut rejält. Wish me good luck!

XXXTA-DAA!!
På den här bilden är jag sunshine & utvilad. Såhär ser jag inte ut idag...
Pokerface ftw.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0