Naken + blommor

Sitter & kollar in min twitter. Madchild från Swollen members är min favorit, han twittrar varje dag & är verkligen så som man tänkte han skulle vara, som person. Fräsig & rolig! Typ "My tweets were gettin pretty Gay. Taking a break now. I'll be back when I'm in a bad mood."

Hihi.

Nu dog vi aldrig igår. Vilket betyder att jag ska jobba idag.... ahhh. När man dör kan man iallafall sova. Men fint väder idag igen, redan fått lite färg i hårbotten & näsan samt händerna, så kanske kan satsa på en annan kroppsdel idag! Stå naken & sälja blommor, undrar om någon märker nåt?

Nu ska jag strax sminka till mig. Imorrn är jag ledig, då ska jag sova sönder mig.
XXX
Stånd.
Här inne står jag varje dag. Det är som ni kan se, mycket trevligt.
Ooohh.
Finaste blomman ever.
Aaahh.
Man vill bara äta dom. Men jag undviker det, vill inte skada dem.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0