Mask i solen

Ahmagaaad vad jag är dööd! Jobbat & slitit på OK Q8 5.45-15.45, sen drog jag hem & diskade. Jag hatar disk, man röjer undan den & känner sig nöjd... tills den är där igen, på en & samma dag. Wanna shoot it in the face. Sen blev det en promenad & storkok. Måste göra mycket mat så min man blir mätt ;) Han jobbar trots allt länge idag.

Idag fick jag en chokladask av en kund. Han tyckte jag var trevlig i telefonen så han köpte choklad till mig x] Awww. 4:e jobbdagen & redan presenter, det går framåt!

Jag & Ken samtalade om maskar:

Jag: - Mask.
Ken: - Ja, vad går deras liv ut på?
Jag: - Äta & bajsa jord.
Ken: - Sen ger de sig ut i regnet & dör, eller torkar i solen.

Sen såg jag en cp-mask göra just så när jag var ute på min promenad, ta sig ut på asfalt i solen. Så var tvungen att fotografera. Hoppas han överlevde, så han kan fortsätta leva sitt innehållsrika liv. Vi behöver bajsjord.

Dagens funderingar á la Jenize, see ya later.
XXX
Uuuhh.
Nysminkad i fredags inför Kärseförs. För jävla fjunig!
Maschk.
- Häääyy mask, what ya doin? - Nathin', just chillin' in the sun... arghhh!! *Torkad mask*
Citrön.
Ken gjorde ett jättebra inköp för ett par veckor sen & köpte en sån här citronflaska. Det är jättegott, vi går & dricker ur den ibland. Fast dricker man för mycket smakar det blod i munnen... inte så bra.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0