Ken is my superman

GODMORGON BEBIIISAR!! Idag ska jag stå & sälja blommor i regnväder. Vad roligt, eller hur?! Men jag är glad ändå. Torsdag jobbar jag på OK Q8, sen är jag ledig i 4 dagar. Wiiie:)

Min hårde man är på jobbet. Höll på att spruta munvatten genom näsan igår, Ken gick runt & spände sina ben samt gjorde kycklingljud. Det är jättekul!! Man måste se det för att förstå. En av fördelarna med att hane är här hela tiden. Har gjort en snabb lista på bra saker att bo med en Ken:
  • Man kan kela & stryka sig mot honom när man vill.
  • Finns alltid någon att prata med.
  • Försöker nån göra inbrott, går det inte så bra med en Ken in da house.
  • Det går numera att lämna över disken till nån annan.
  • Man har alltid någon att sova med.
  • Ken är cool. Det har inte med saken att göra, men ändå.
Nu måste jag fixa till mig. Måste vara fin inför blommorna!
XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0