Jävel-väder

Fick sluta tidigare idag på grund av vädret. Precis när jag fått in mina 2 stora blomvagnar halvt under taket, började det spöregna! Jenize is one lucky boy! Hihi. Nej, jag är en flicka. Hoppas det blir finare väder imorrn. Det blåste asmycket idag, så alla mina kassar & kartonger flög iväg. Sen välte alla små träd. Jag blev jättearg, men det hjälpte inte.

Nu inväntar jag min man. Har gjort vuxna saker idag, diskat samt bokat tvättid. Och vattnat blommor. Har en sån må bra-känsla i kroppen nu efter det, so fucking adult.

Och nu kom min man hem. Igårkväll pratade vi olika kattnamn, så vi vet vad vi ska döpa våra framtida katter till. Får ju investera i någon sån sen när vi flyttar till Halmstad om något år förhoppningsvis. Ken hade tänkt på det idag på jobbet & kommit fram till "Ulla". Hahahahaha!! Det kommer bli en fluffig katt som sitter & stickar. Nae, vi ska inte döpa vår katt till Ulla. Det kan inte en katt heta.

Nu ska jag kolla Famly guy & invänta Desperate Housewifes!

XXX
Hallao!
Det vore inte en Jenize utan en spegelpose! I know u like it, I just know it...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0