Hemmafrun Jenize

Haft fullt upp trots ledig dag! Igår jobbade jag, kändes lite bättre men fortfarande grymt mycket kvar jag ska lära mig. Kom samma man in som förra gången & köpte porrfilm, mysigt ;) Inte för att jag tänker på det så mycket, folk får ju köpa vad de vill, men han såg ut som en typisk snuskgubbe! Hihi.

Kom hem till en sovande man, fick smyga mig ner i sängen. Fast var fortfarande stissig efter jobbet, så somnade nog inte förrän runt 3. Vaknade 6 igen av att gull skulle till jobbet + blev bländad av solen. Jag äääälskar solen, men inte klockan 6 på morgonen! Gick upp & tog en sipp mjölk ur paketet (sånt kan man göra när man har eget bo) samt sniffade på min hane innan han gick till jobbet.

Var nere i stan en sväng på ärenden & lite shopping. Inte den roliga sorten, det var mat-shopping. Lagom till att jag kommer ut med mina matkassar börjar det ösregna! Så fick gå hela vägen hem i bajsväder. Men antar jag fick lite energi av regnet, för när jag kom hem började jag diska & typ storstäda köket. *Hemmafru*

Nu ligger mr. Ken & sover på soffan, naww. Planen är att gymma ikväll, fast börjar bli grymt trött... så vi får se. Får nog ta en liten powernap först! Vad intressant jag känner mig idag, totally vuxen!

XXX
NA NA!
Här är en bild på mig i mina sexiga arbetskläder! Fast igår fick jag en ny skjorta, en blå. WOHOO!
Kökish.
Titta vad rent det är! Kornig bild. Naww, mitt fula lilla kök ♥
Growing 'em seeds!
Jäävlar vad det växer i mitt lilla frö-fönster! Basilika, ruccola & nysatt basilika.
It's alive..
JAG gav inte upp hoppet & kolla vad det började växa lite igen! Timjan, jag tror på dig.

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

GISSA KÄNDISEN - rätt svar & ny omgång finns uppe!

2011-05-11 @ 21:21:54
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0