Gym + Pizza = 0

Vilken underbar måndag! Låg & kollade Sex & the city till 14.30, sen blev det en joggingtur. Efter det dusch, tillsnyggning av Jenize samt töjning av mina leopardpumps! Min man kom hem runt 16.30, så nu tar vi det lite lugnt innan gymmet...

Ken bestämde dock pizza till middag, så går jämnt ut idag ;) Man borde hålla sig & käka sallad nu inför sommaren samtidigt som man tränar, men vill mr. Ken ha pizza så kan jag inte neka honom det. Jag har helt enkelt inget val!

Nu blir det lite random bilder från i fredags. Vi skulle hem till Skummeslöv & sola, men blev inte mycket sol. Så invaderade SnigL's rum & spelade GTA. 

XXX
Naawwww.
Smygfotade hanen när han spelade GTA San Andreas på syrrans rum. Best game ever!!
*Smack*
SnigL tvingade tjocka Selma att kela med henne. Men tjock-Selma ville bara ha mat... då kuttade SnigL henne med sin haka.
Mjao.
Pysen chillade i sängen, inget ovanligt. Mjuk som vanligt, keliga ögon & purrpurr.Rosie.
Tränings-Jenize på G!! All natural & mjukis. Fast går inte till gymmet såhär, på gymmet blir det stinkiga leggins & pösy linnen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0