Fullt upp & vuxen

Äntligen ses vi igen! Naww. Haft fullt upp med min man, var ju i Gislaved hela helgen. I Fredags drog vi & hälsade på 2 gamla klasskamrater till Ken. Blev lite senare än vi tänkt oss, men jag blev bjuden på öl så det var bara trevligt ;)

Vid 14 på lördagen drog vi på Kens farmors 80-årskalas! Lite nervöst träffa hela släkten på en gång så, men det var väldigt kul! Träffat Kens farmor 1 gång tidigare, gullig farmor. Blev bjudna på champange & god mat, så vi stannade där nästan ända till 18.00! Fick även vara med på släktkort, hihi.

Utgång på kvällen till Sigges med Kens vänner. Sjukt stort ställe, vi gick nästan vilse hela tiden! Hade kul som vanligt, alltid kul vara ute med min Ken. Vi dansar, dricker & har kul ända tills vi ska hem! Hittade en buss som gick till Gislaved, lyckades vara där i tid så vi fick varsitt säte. Var överfullt där sen, folk stod upp!

Idag har vi sovit länge, sen hämtat mina nya glasögon samt gymmat! Dagen har gått snabbt & nu är jag ensam igen. Imorrn blir det jobb hela dagen, Svens livs 8.45-12.30 typ, sen första dagen på OK Q8 15.00-0.30! Känns spännande & nervöst. Måste nog lägga mig nu så jag är pigg tills imorrn.

Sjukt tråkigt inlägg, men är vuxen idag känner jag ;) Organiserad Jenize. Imorrn blir det nog inte mycket skrivande i dig mr. Blögg, men hoppas du förstår.

Gonatt bejbs ♥

XXX
Najs majs!
En snabb bild med mina fräsiga brills på :) Fast de envisades reflekteras i TV:n.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0