Smärta, oh smärta

Aaaaaaaj! Det var inte skönt ha BH på sig idag. Håller tummarna för att brännan ska ha lagt sig mer imorrn! Och ha blivit brun så klart. Detta är verkligen straffet för att man är så ytlig. Iallafall gällande mig själv, alla andra får se ut exakt hur de vill! I'm a good person ;) 
Imorrn kommer mr. Ken hit, wiie! Då ska vi gymma & investera i 1 kg oxfilé. Det är på extrapris!! Får. inte. missa. Sen hoppas jag på utgång i helgen, en billig variant iallafall.

Btw, blev medlem på nåt sånt här "Gratis SpotifyPremium", trodde det säkert var fejk men behöver bara värva 4 vänner till sen har jag det! :) Så vill ni hjälpa mig + själva få Spotify premium, bli medlem -> Gratis SpotifyPremium. Hatar den jävla reklamen! Blir fan bara värre och värre.

THANK YO

XXX
Rosenknopp.
Dagens jobboutfit, enkel grå tröja (hoppades ljusgrå kanske dämpade rödheten. Eller tvärtom?), sköna jeans & sneakers. Wiie!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0