Onsdagskärlek

Åhh, Måndagarna & Onsdagarna går så fort! Jobbar 14-19, hinner inte få något gjort på förmiddagen. Då sover mr. Jenny :) Älskar att sova minst 9-10 timmar, känns som att flera dagar har gått när man vaknar! Förstår inte folk som går upp tidigare än 11. När mr. Ken är här spenderas halva helgen i sängen, han gillar också att sova.

Kollar på Sveriges Mästerkock. Ska vara med där nästa gång. Jag tänker tillaga nudlar, för det är enkelt & gott! Fast för att göra det mer speciellt kommer jag hälla på lite sweet & sour chilisås. Och minimajs, ofc.

Är så stolt över Ken! Han har lyckats jailbreaka sin iPhone, så nu kan han göra vad han vill med den! Jag förstår inte hur jag lyckats hitta en så perfekt man. Trodde man fick välja, typ snygg eller smart & snäll. En Ken innehåller allt detta + massa annat! Bara bra grejer också. Men han är ganska stor, så förstår att det ryms mycket i honom ♥
Så, fick jag med lite kärlek i mitt inlägg med. Tänkte bulla ner mig i en filt nu, frusit hela dagen!

XXX
Tra-laa!
Fräsiga tjejen, sitter på sin tron & spejar ut över sitt palats.
Close-up.
En närbild fick jag också till. Observera mitt söta rosetthalsband som Eve gav mig! Naww. Fick massa gulliga presenter av mina vänner i Lördags ♥

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0